دستگیری باند سارقان و مالخران خودرو در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای و مالخران خودروهای سرقتی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حدادی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت خودرو آنها و ارجاع پرونده‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی از انجام تحقیقات میدانی و به دست آمدن مشخصات ظاهری دو سارق این پرونده‌ها خبر داد و افزود: با شناسایی هویت این افراد، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی با تعقیب و مراقبت چند ساعته سارقان و مالخران اعضای این باند را در شهرستان رشت دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به سرقت سه دستگاه خودرو پراید اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان ۲۰ و ۲۴ ساله و مالخران ۲۲ و ۵۰ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه استفاده از وسایل بازدارنده از قبیل دزدگیر در کاهش وقوع سرقت بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد: شهروندان از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

کد خبر 713546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.