ثبت ۴۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفت ماه گذشته، ۴۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد حمیدرضا پیمانجو امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در همایش روز حمل و نقل و راهداری با اشاره به سرویس دهی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در شش هزار و ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی، اظهار کرد: راهداری در حوزه راه روستایی پروژه‌های زیادی تعریف و در دست اجرا دارد.

وی افزود: در هفت ماهه سال‌جاری ۴۰ میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۸ درصد افزایش داشته است.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاهش نه درصدی تلفات رانندگی طی هفت ماهه امسال، خاطرنشان کرد: ۸۱ درصد تصادفات مربوط به وسایل نقلیه سواری است که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

پیمان‌جو تصریح کرد: در حال حاضر ۴۲ شرکت حمل و نقل بار و مسافر به همراه ۷۴۳ سواری، ۵۱ اتوبوس، ۵۶ مینی‌بوس و یک هزار و ۳۰۳ راننده در حوزه حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند.

وی با بیان اینکه متوسط عمر سواری ۱۴ سال، اتوبوس ۱۲ سال و مینی‌بوس هفت سال است، گفت: طی سال جاری ۹۰ دستگاه وسایل حمل و نقل راهداری نوسازی شد، ضمن اینکه از محل تبصره ۱۸، ۲۳ میلیارد تومان در اختیار راهداری استان قرار گرفته است.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هشت ماهه امسال یک هزار و ۳۰ تن کالا در جاده‌های استان جابه‌جا شده است.

کد خبر 713457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.