۵ مصدوم و ۳ فوتی در دو تصادف جاده‌های زنجان

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: دو تصادف در آزادراه‌های زنجان پنج نفر را راهی بیمارستان کرد و دفتر زندگی سه هموطن را بست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان غلامرضا بخشوده امروز _ چهارشنبه بیست و نهم آذر_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صبح امروز گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۱۰۰ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد، اظهار کرد: دو تیم عملیاتی پنج‌نفره از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صنعت کار شهرستان ابهر برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه یک دستگاه اتوبوس‌، تریلی و پراید با هم برخورد و دو نفر مصدوم شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی پس از انجام کمک‌های اولیه دو مصدوم حادثه را به منظور ادامه درمان به بیمارستان الغدیر ابهر انتقال دادند.

بخشوده از وقوع تصادف دیگری در کیلومتر ۶۰ لاین جنوبی آزادراه زنجان-تبریز خبر داد و تاکید کرد: در اثر این سانحه یک دستگاه خودروی دنا از پل سقوط کرده و سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

وی گفت: این حادثه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و دو تیم عملیاتی پنج نفر از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیر پارک برای امدادرسانی اعزام شدند و یکی از فوتی‌های این حادثه توسط تیم‌های عملیاتی رهاسازی شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان افزود: عملیات امدادرسانی نخستین حادثه ساعت ۱۱:۳۰ و دومین تصادف نیز ساعت ۱۲:۰۰ پایان یافت.

کد خبر 713448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.