دستگیری سارقان سابقه‌دار با ۳۰ فقره سرقت

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو نفر سارقان حرفه ای هنگام سرقت یک دستگاه خودروی سواری پارک شده خبر داد و گفت: تاکنون پنج شاکی، متهمان را شناسایی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ حسین مافی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در محدوده خیابان لاله غربی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پژو پارس با دو سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران با زیر نظر گرفتن خودرو مشاهده کردند که سرنشین خودرو پژو پارس که پلاک آن مخدوش شده بود از خودرو پیاده و اقدام به باز کردن در یک دستگاه خودروی پارک شده می‌کند که همین سرنخ کافی بود تا مأموران سریعاً وارد عمل شده و اقدام به دستگیری سارقان کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: سرنشینان خودروی پژو پارس پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری و به هشدارهای مأموران بی‌توجهی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در نخستین‌گام با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهمان شلیک کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری دو مرد جوان شده و از خودرو متهمان اموال سرقتی شامل: تعدادی صندلی تاشو مسافرتی و تعدادی عکس چاپ شده از دوربین‌های مداربسته کشف شد، متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و ۳۰ فقره دیگر سرقت‌های اماکن و محتویات خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

کد خبر 713399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.