برای رفع مشکلات اهالی محلات ناژوان عزم جدی داریم

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: از دغدغه‌های مهم شهروندان محلی ناژوان، ترافیک در خیابان باغ فردوس و وجود مشاغل مزاحم با تغییر کاربری به‌ویژه در قسمت‌هایی با کاربری کشاورزی و باغ‌های ناژوان بوده است که گزارش اقدامات انجام شده در نشست با برخی اهالی محلات ناژوان ارائه و مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قائلی در دومین نشست صمیمی مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان با اهالی محلات ناژوان که در مسجد حضرت رسول (ص) محله باغ فردوس برگزار شد، اظهار کرد: دومین نشست از سلسله نشست‌های صمیمی مدیریت ناژوان به همت مدیر منطقه ۱۳ شهرداری و با حضور رؤسای ادارات منطقه مذکور و رؤسای ادارات مدیریت ناژوان برگزار شد.

وی افزود: پیام این حضور همدلی و هم‌افزایی دو منطقه بر اساس ساختار سازمانی، شرح وظایف و عملکردهای تعریف شده، برای ارائه خدمت به شهروندان به‌ویژه بررسی دغدغه‌ها و درخواست‌های شهروندان محلی بود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان بیان کرد: در این نشست ضمن شنیدن درخواست‌ها و بیان دغدغه شهروندان به رویکردها و ارائه گزارش عملکرد دو مدیریت پرداخته شد.

قائلی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان محلی، ترافیک در خیابان باغ فردوس، وجود مشاغل مزاحم با تغییر کاربری به‌ویژه در قسمت‌هایی با کاربری کشاورزی و باغ‌های ناژوان بود که گزارش اقدامات ارائه و مطرح شد.

وی با بیان اینکه یکی از اصل‌های مهم یعنی رعایت حقوق شهروندان به‌ویژه شهروندان محلی توسط سایر ذی‌نفعان و بهره‌برداران بوده است که باید مورد توجه قرار گیرد و رعایت شود، ادامه داد: عزم جدی دستگاه‌ها بر این مهم بود که به‌صورت مقطعی به اجرا در آمد، اما لازم است در نقاط آسیب‌زا و در شرایط نیاز تکرار و در بعضی نقاط با تغییر رویکرد اجرایی شود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان افزود: امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی، شهروندان و دستگاه‌های اجرایی به‌صورت متقابل در آینده شاهد رفع مشکلات و ایجاد آسایش و امنیت برای شهروندان محلی و بهره‌برداران باشیم.

کد خبر 713228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ali IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 1
    سلام خسته نباشیدقراربودبازارچه های محلی درست کنند ازتولیدمستقیم بدست مصرف کننده برسه وجای مخصوص ک برای اهالی ان محل مزاحمت ایجاد نشود لطفاجایی درست کنیدک کشاورزان.باغداران.....تولیداتشون مستقیم دست مصرف کنندگان برسدباتشکر
  • ارش IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 4
    مدیر ناژوان واقعا فعال و مسلط به مسائل شهری و دغدغه مند نسبت به شهر و مردنو شهرداری است ضمن جوان گر بودن خوش فکر هم هست خوب بود بقیه مدیران هم مثل ایشان باشند