نظام سلطه عوامل ماندگاری و موفقیت نظام اسلامی را هدف گرفته است

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: نظام سلطه به جنگ با عوامل ماندگاری وموفقیت نظام برخاسته و رسالت رسانه ها امروز سنگین‌تر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، حسین محمودی‌فر پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های استان مرکزی در راستای نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت در انتخابات در اراک اظهار کرد: امروز در جنگ ترکیبی که نظام سلطه برای از بین بردن سرمایه اجتماعی ما به کار گرفته، پایه‌های اعتقادی را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در افزایش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات ابزار تأثیرگذاری است افزود: رسانه‌ها برای افزایش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: هم اینک نظام سلطه تمام ظرفیت خود را به کار گرفته تا در انتخابات پیشرو به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید با هوشیاری این موقعیت را به نفع کشور تغییر دهند گفت: دشمنان نظام در تلاش هستند تا در بستر جنگ نرم، واقعیت جامعه را به جوانان غلط القا کنند تا به اهداف خود که همان جدایی مردم از نظام است، نائل شوند.

محمودی فر اضافه کرد: دشمنان نظام هم اینک تمام سرمایه خود را در ابعاد مختلف انتخابات جمع کرده‌اند تا این انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار نشود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش اساسی در اقناع جامعه دارند گفت: برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم، مانند سال‌های گذشته موجب یاس دشمنان و امید دوستداران انقلاب خواهد شد.

انتخابات مظهر قدرت ملی است

معاون سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی هم گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، امید آفرینی از وظایف رسانه‌های است.

سرهنگ امیرحسین بیاتی با بیان اینکه انتخابات می‌تواند مظهر قدرت ملی باشد اظهار کرد: در صورتی که انتخابات ضعیف برگزار شود، ضعف کشور را نشان می‌دهد و این مهم موضوعی است که دشمنان به دنبال آن هستند.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی مدون خیال باطل دشمنان نظام را خنثی کرد و برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات که از ابزار قوت کشور به شمار می‌رود، تلاش کنیم.

معاون سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: انتخابات از ابزار قوت کشور است و چهار مؤلفه شامل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف دشمن ایجاد تنش و ناامنی در محیط و بستر انتخابات پیش‌رو است، بنابراین رسانه‌ها باید با بیان نقاط قوت، از گسترش نقاط ضعف جلوگیری کنند و یا در صدد رفع ضعف‌ها برآیند و با برشمردن نقاط قوت کشور، امیدآفرینی را در جامعه القا کنند.

سرهنگ بیاتی با اشاره به اینکه ایجاد تضاد در اصول انقلاب به جای رقابت در فروع در این فضای انتخابات شکل می‌گیرد اظهار کرد: دو قطبی شدن انتخابات ممکن است موجب افزایش مشارکت در انتخابات شود اما سَم است و این نگاه، با آرمان انقلاب اسلامی سازگار نیست زیرا امنیت و آرامش جامعه، برهم زده می‌شود.

وی اضافه کرد: در انتخابات به روشنگری اندیشه نیاز داریم البته روشنگری اندیشه به معنای حذف اندیشه‌ها نیست.

معاون سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نقش رسانه در افتخار آفرینی عملیات طوفان الاقصی به وضوح قابل رؤیت است، امروز رسانه در جبهه مقاومت فلسطین، نقش برتر در منطقه را دارد و شهادت ۶۰ خبرنگار یعنی رسانه در متن واقعه و روایتگر افکار جهانی است و توانسته مظلومیت فلسطین را به جهان نشان دهد.

کد خبر 713156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.