کیفیت بازار اصفهان باید مطلوب‌تر از وضعیت فعلی باشد

فرماندار اصفهان با بیان اینکه کیفیت بازار اصفهان باید مطلوب‌تر از وضعیت فعلی باشد، گفت: دستگاه‌های متعددی از جمله اوقاف، میراث فرهنگی، شهرداری و اتاق اصناف در بازار دخیل هستند، از این‌رو باید مشارکت بیشتری در مدیریت آن داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر_ در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: مدیریت باید برنامه‌های مختلف نمایندگان گروه‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کند، زیرا هر زمان که از دیدگاه‌های مختلف مجموعه مردمی استفاده کردیم، موفقیت در آن زمینه به‌دست آمده است.

وی افزود: مسائل پیرامون صنفی با حضور اتاق اصناف و نمایندگان اتحادیه‌ها حل می‌شود که تاکنون با همدلی و هماهنگی‌های فراوان همراه با موفقیت بوده است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه در موضوع بازار اتحادیه‌های متعددی دخیل هستند و مسائل بازار ویژه است، تاکید کرد: بازار نیازمند هماهنگی بیشتر است، همچنین نیاز است تا از دیدگاه‌ها و نظرات بازاریان در مدیریت بازار استفاده کنیم.

احمدی با بیان اینکه کیفیت بازار اصفهان باید مطلوب‌تر از وضعیت فعلی باشد، گفت: دستگاه‌های متعددی از جمله اوقاف، میراث فرهنگی، شهرداری و اتاق اصناف در بازار دخیل هستند، از این‌رو باید مشارکت بیشتری در مدیریت آن داشته باشند و در برنامه‌هایی که منجر به ارتقای سطح کیفی بازار از جهت‌های مختلف ایمنی، اجرایی و اقتصادی می‌شود، حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته از مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی اصفهان تقاضا کردیم تا مطالعه‌ای در رابطه با این موضوع داشته باشد و الگویی تعریف شود، از این‌رو جلسات متعددی برگزار شد و برگزاری انتخابات هیئت امنای آن نیز نهایی شده است.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که حضور بازاریان در این انتخابات منجر به انتخاب نمایندگان آن‌ها در تصمیم‌گیری پیرامون بازار می‌شود و کمک زیادی به مدیریت این مجموعه می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه هرچه تعداد رأی نمایندگان بالاتر باشد، توانمندی و کمک آن‌ها در مدیریت بازار مؤثرتر است، گفت: از تجربه این دوره از انتخابات باید در انتخابات دیگر دوره‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 713113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.