تصادف تاکسی و تریلی در اتوبان نطنز با ۲ فوتی و یک مصدوم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت تصادف یک دستگاه خودروی سواری تاکسی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه تریلر کشنده در محور اتوبان نطنز را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: در پی وقوع تصادف بین یک دستگاه سواری تاکسی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه تریلر کشنده در اتوبان نطنز، مأموران پلیس راه استان اصفهان به همراه نیروهای امدادی شهرستان نطنز در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخته و سرنشین دیگر خودرو که به شدت مصدوم شده بود، توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پس از بررسی دقیق صحنه، حرکت با دنده عقب خودروی سواری تاکسی پژو ۴۰۵ را علت وقوع این حادثه تشخیص دادند.

وی حرکت با دنده عقب را یکی از تخلفات حادثه‌ساز اعلام و تصریح کرد: انجام این تخلف به خصوص در بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها باعث ایجاد حوادث ناگواری برای افراد متخلف و سایر رانندگان می‌شود.

سرهنگ مولوی تاکید کرد: حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها و آزادراه ممنوع است و علاوه بر اعمال قانون، برای افراد متخلف نمره منفی در نظر گرفته می‌شود، نمره برای خودروهای شخصی پنج و برای خودروهای عمومی و سنگین هفت است.

کد خبر 713110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.