کشف ۲۰ وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف هشت دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای طرح سه‌روزه مبارزه با سارقان و مالخران وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها، گاراژها و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی در استان خبر داد و گفت: ۱۰ سارق و سه مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان و مال‌خران وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها، گاراژها و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی در گیلان، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌ها قرار گرفت.

وی افزود: در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و تحقیقات انجام شده، ۱۰ سارق و سه مال‌خر در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: در این رابطه، چهار دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودروی ال ۹۰، یک دستگاه خودروی روآ، یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودروی پژو پارس و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد و سارقان و مال‌خران برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: شهروندان برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 712830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.