اگر انتخاب شوم، بزرگ‌ترین اخراج مهاجران را رقم خواهم زد

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گفت که با توجه به هجوم بی‌سابقه میلیون‌ها بیگانه غیرقانونی که به کشور ما حمله می‌کنند، این تنها کار عاقلانه است که وقتی من دوباره انتخاب شدم، آغاز خواهیم کرد؛ بزرگ‌ترین عملیات اخراج مهاجران را در تاریخ آمریکا خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری ایمنا و به نقل از رویترز، دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی در شهر رینو در ایالت نوادا آمریکا گفت: «اگر دوباره انتخاب شوم، بزرگ‌ترین اخراج مهاجران خارجی را در تاریخ آمریکا رقم خواهم زد.»

ترامپ گفت: «با توجه به هجوم بی‌سابقه میلیون‌ها بیگانه غیرقانونی که به کشور ما حمله می‌کنند، این تنها کار عاقلانه است که وقتی من دوباره انتخاب شدم، شروع خواهیم کرد و چاره‌ای نداریم؛ بزرگ‌ترین عملیات اخراج مهاجران را در تاریخ آمریکا خواهیم داشت.»

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا افزود: «در نخستین روز بازگشتم به کاخ سفید، به هر سیاست مرزهای باز دولت بایدن پایان خواهم داد و از قانون دشمنان بیگانه برای اخراج همه اعضای شناخته شده یا مشکوک گروه‌های تبهکار، فروشندگان موادمخدر یا اعضای کارتل از آمریکا استفاده خواهم کرد. بلای خشونت غیرقانونی گروه‌های تبهکار بیگانه یک بار برای همیشه حل خواهد شد.»

ترامپ گفت: «جو بایدن و حزب دموکرات قادر به حل هیچ مشکلی نیستند. مشکلی وجود ندارد که آن‌ها توانسته باشند حل کنند، جو بایدن چروکیده یک مشکل است. می‌دانید، آیا تا به حال این را شنیده‌اید. جو بایدن چروکیده، ضریب هوشی پایینی دارد. او واقعاً بدترین، بی‌کفایت‌ترین و فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ کشورمان است.»

کد خبر 712773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.