تابلوی معابر منطقه ۱۵ به تمثال شهدا مزین شد + فیلم

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت هم‌زمان با ایام فاطمیه تابلوهای معابر منطقه ۱۵ به نام و تمثال شهدا مزین شده است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان بیش از ۴۷۰۰ معبر دارد که ۵۶۰ معبر آن به‌نام شهدای والا مقام است که تا کنون در یک مرحله ابتدا اسامی این بزرگواران به صورت لاله در ورودی معابر نصب شده و در مرحله دیگر تمثال این گلگون‌کفنان نیز به تابلوهای دیوارکوب اضافه شده است.

وی افزود: خوراسگان و حومه در دوران دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و هر سال برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا برنامه‌های بسیار زیادی از جمله گرامیداشت و بزرگداشت آنان در قالب یادواره‌های شهدا که در اکثر محله‌ها انجام می‌شود، می‌توان اشاره کرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اضافه‌شدن تصاویر شهدای والامقام به تابلوهای معابر شهری امری ضروری و مهم برای زنده‌نگه‌داشتن یاد آن‌ها است که هم‌اکنون شاهد آن هستیم.

تابلوی معابر منطقه ۱۵ به تمثال شهدا مزین شد + فیلم

نظری‌پور ادامه داد: اگر در محله‌ای خانواده شهید یا شهدایی هستند که کوچه به نام شهید آن خانواده اختصاص داده نشده است و فقط کوچه شماره دارد یا احتمالاً نام با تصویر شهید مطابقت ندارد، می‌توانند به سامانه نام‌گذاری معابر شهری اصفهان به نشانی Name.isfahan.ir مراجعه کنند و از قسمت پویش «به نام شهید» اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ درصد معابر شهری اصفهان در منطقه ۱۵ قرار دارد که هنوز تعدادی از آن‌ها بدون تابلوی نام و شماره است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه نام‌گذاری معابری شهری اصفهان به‌منظور نام‌گذاری معابر محل سکونت خود، به‌صورت الکترونیکی تمام فرایند را از ثبت‌نام و پیگیری روند اجرایی آن دنبال کنند.

کد خبر 712633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.