کارت شناسایی ایثارگران به‌مدت ۵ سال تمدید شد

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید کارت شناسایی ایثارگران خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان به‌مدت پنج سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدباقر سیدرضایی اظهار کرد: با توجه به پایان مهلت قانونی اعتبار کارت شناسایی خانواده معظم شهدا، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز در شهریور ۱۴۰۲ مکاتباتی با سازمان اداری و استخدامی انجام شد.

وی افزود: پس از پیگیری‌ها و برگزاری جلسات تخصصی، کارت شناسایی ایثارگران شامل خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان طی بخشنامه ۱۰۲۳۰۱ در تاریخ بیستم آذر ۱۴۰۲ سازمان اداری و استخدامی کشور تا سی‌ام شهریور ۱۴۰۷ به‌مدت ۵ سال تمدید شد و تمام دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری موظف به ارائه خدمات به ایثارگران معظم با ارائه کارت شناسایی ایثارگری هستند.

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در طراحی کارت در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و دستگاه‌های اجرایی در آینده با فراهم شدن زیرساخت ارائه خدمات هوشمند از طریق دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات از تمام ظرفیت‌های این کارت تحت عنوان کارت هوشمند بیشتر استفاده کنیم.

کد خبر 712369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.