اجرای ۴۲۰۴ تن آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، به میزان ۴۲۰۴ تن طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و آسفالت جایگزین، به میزان ۴۲۰۴ تن طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است.

وی با اشاره به ۴۶۸ تن آسفالت اجرا شده در محدوده منطقه یک شهرداری افزود: این حجم شامل روکش آسفالت در پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب روضات به مقدار ۳۰۵ تن و روکش آسفالت پروژه احداث خط بی‌آرتی به مقدار ۱۶۳ تن است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به استفاده از ۶۳۱ تن آسفالت در سطح معابر منطقه هفت خاطرنشان کرد: این میزان برای روکش آسفالت در پروژه احداث خیابان ولی‌عصر خورزوق به مقدار ۴۶ تن، روکش آسفالت در خیابان‌های استاد برازنده به مقدار ۳۲۶ تن و بلوار فرزانگان به مقدار ۲۵۷ تن است.

رحمتی با اشاره به روکش آسفالت پروژه محوطه‌سازی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به مقدار ۱۷۴۷ تن، تصریح کرد: در پروژه محوطه سازی میادین میوه وتره‌بار مقدار ۵۷۶ تن آسفالت به‌صورت روکش آسفالت انجام شده است.

وی تاکید کرد: در پروژه رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان در محدوده شهرداری منطقه ۱۵ مقدار ۷۸۲ تن روکش آسفالت انجام شده است.

کد خبر 712340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.