ثبت‌نام ۴ هزار مازندرانی در سامانه جست‌وجوی شغل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تاکنون چهار هزار نفر از جویندگان کار در سامانه جست‌وجوی شغل ثبت‌نام و یک‌هزار کارفرما اعلام نیاز کرده‌اند که با کمک کاریابی‌ها و فی حرفه‌ای افراد جویای شغل ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی باقری امروز _ شنبه بیست‌وپنجم آذر_ در اردوی سالیانه اعضای هیئت مدیره کانون‌های کارگری بازنشسته و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی مازندران اظهار کرد: نگاه ما این است که با همکاری و کمک شما و تشکل‌ها مشکلات را شناسایی و برای آن‌ها در هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور مدیران دستگاه‌های متولی راهکار پیدا کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های جدی و اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه تشکل‌ها است، زمانی که تشکل‌ها را تشکیل می‌دهیم نگاه ما این است که کنار هم باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران ادامه داد: با توجه به نقش تشکل‌ها باید به صورت مشارکتی قدم برداریم، نگاه دولت سیزدهم این است که در کنار شما باشیم و مشکلات معیشتی، درمانی و همسان‌سازی را بررسی کنیم.

باقری ادامه داد: در دولت سیزدهم در حوزه مسکن و اشتغال اتفاقات خوبی رخ داده و اسامی فاقدان مسکن در حال شناسایی است تا در سامانه مسکن ملی ثبت شود که بر رفاه و معیشت این گروه تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری کاهش و نرخ مشارکت اجتماعی افزایش پیدا کرده است، اضافه کرد: وظیفه داریم موضوع‌ها را در حیطه کاری خود رفع و پیگیری کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران کرد: تاکنون چهار هزار نفر از جویندگان کار در سامانه جست‌وجوی شغل ثبت‌نام و یک‌هزار کارفرما اعلام نیاز کرده‌اند و با کمک کاریابی‌ها و سازمان فنی حرفه‌ای افراد جویای شغل ساماندهی می‌شوند.

باقری گفت: کاریابی‌ها وظیفه دارند کارفرما و کارجو را متناسب با نیازها و توانایی‌ها به یکدیگر معرفی کنند، فنی و حرفه‌ای نیز باید آموزش آن‌ها را انجام دهد، ما در حوزه‌های مختلف رتبه نخست کشوری هستیم که جذب اعتبار مشاغل خانگی و میزان اشتغال، روابط کار و بازرسی کار از جمله آن‌ها است.

کد خبر 712321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.