توجه ویژه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به رشته فیتنس

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: فدراسیون تمهیدات خاصی را جهت توسعه رشته فیتنس در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عبدالمهدی نصیرزاده امروز _پنجشنبه، بیست و سوم آذر_ در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام با اینکه مردم این استان علاقمند به ورزش‌های قدرتی هستند، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد توانسته در رشته پاورلیفتینگ، مچ‌اندازی و قوی‌ترین مردان ایران نفراتی را به تیم ملی معرفی کند.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی که استان دارد برگزاری اردوهای تیم ملی می‌تواند به رشد و توسعه این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد کمک کند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: درصدد برگزاری مسابقات ملی یا برگزاری اردوهای تیم‌های ملی رشته‌های تحت نظر این فدراسیون به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

وی با اشاره به اینکه هفت رشته «پرورش‌اندام»، «فیتنس» «جلنچ»، «پاورلیفتینگ»، «قوی‌ترین مردان»، «لیفت»، «مچ اندازی»، و «فیتنس» و «بادی کلاسیک» توسط این فدراسیون راهبری می‌شوند، تصریح کرد: مهم‌ترین سیاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اشاعه ورزش «فیتنس» است تا والدینی که فرزندان خود را به باشگاه می‌فرستند، دغدغه اینکه به سمت مواد نیروزا بروند را نداشته باشند.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: در زمینه فعالیت رشته فیتنس مربیانی در سطح پایه تربیت کردیم و آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند، چرا که معتقدیم اگر در سطح پایه خوب عمل کنیم زمینه موفقیت سایر رشته‌ها در آینده نه چندان دور فراهم می‌شود.

وی گفت: معتقدیم فیتنس و بدنسازی عامل ضروری برای موفقیت در همه رشته‌های ورزشی است.

به گزارش ایمنا، در پایان مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام آیت ارجمند برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

کد خبر 712066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.