هیچ توجیهی برای کم‌کاری مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری وجود ندارد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر فرد باید نسبت به همه اعمال خود پاسخگو باشد، گفت: هیچ توجیهی برای کم‌کاری کارکنان دستگاه‌های اداری نسبت به مسئولیتی که پذیرفته‌اند، وجود ندارد و نباید به خاطر بی‌تعهدی دیگران، یک فرد دیگر نیز در مسئولیت خود کم‌کاری کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، آیت‌الله سیدرحیم توکل پیش از ظهر امروز _پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر_ در شورای اداری تیران و کرون در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مسئولیتی که به افراد در سطوح مختلف واگذار شده نباید مورد بی‌توجهی و کم‌کاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هر فرد نسبت به همه اعمال خود باید پاسخگو باشد، افزود: هیچ توجیهی برای کم‌کاری کارکنان دستگاه‌های اداری نسبت به مسئولیتی که پذیرفته‌اند، وجود ندارد و نباید به خاطر بی تعهدی دیگران، یک فرد دیگر نیز در مسئولیت خود کم‌کاری کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم تمرکز در کار و مسئولیت، ادامه داد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری در همه سطوح فعالیتی خود از حواشی و رفتار سلیقه‌ای بپرهیزند و نگذارند چالش و مشکلات جامعه افزایش یابد.

توکل با بیان اینکه خدمت به مردم امیدواری به نظام را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: کم‌کاری و بی تعهدی برخی از افراد موجب نارضایتی و ناامیدی جامعه شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر عقوبت اخروی و دنیایی کم‌کاری باید نسبت به خون شهدا نیز پاسخگو باشیم، تصریح کرد: برای هر صندلی در پست‌های مدیریتی و تصمیم‌سازی کشور شهدای زیادی تقدیم شده‌اند که باید پاسخگوی آن‌ها باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: خدمت به جامعه یکی از فرصت‌های ناب برای افزایش مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی جامعه خواهد بود، از این جهت نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشیم.

توکل به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: هر دو حائز اهمیت بوده و در تقویت اقتدار نظام مؤثر است.

وی با بیان اینکه دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی کرده است، خاطرنشان کرد: در داخل کشور نیز باید برنامه‌ریزی جدی برای حضور و مشارکت مردمی داشته باشیم و قطعاً دشمن مثل گذشته در این سناریو سیاسی و رسانه‌ای شکست خواهد خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به همراهی و همدلی بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: عزم دولت بر خدمت به مردم بوده و بسیاری از پایه‌های خدمت‌رسانی را اصلاح و خدمات گسترده‌ای داشته که نسبت به گذشته بی‌سابقه بوده است.

کد خبر 712018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.