لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسر عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16 در ماه مارس ۲۰۲۴ با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16 که به تازگی رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی، نسبت صفحه ۱۶:۱۰ و زمان پاسخگویی سه میلی‌ثانیه است. این لپ‌تاپ به تراشه‌های جدید سری AMD Ryzen-8040 و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX-4060 مجهز شده است و با ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR5 و دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی PCIe Gen 4 SSD همراه است.

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16 دارای یک سیستم دوگانه خنک‌کننده است که می‌تواند حرارت دستگاه را کنترل کند، این محصول دارای یک پورت USB 4.0 Type C، دو پورت USB 3.0 و یک پورت HDMI است و با استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‎‌شود؛ به نظر می‌رسد که Nitro V 16 جایگزین Acer Nitro V است که در سپتامبر ۲۰۲۳ عرضه شد.

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16 در ماه مارس ۲۰۲۴ با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد، سپس در آوریل ۲۰۲۴ در اروپا، آفریقا و خاورمیانه با قیمت اولیه ۱۱۹۹ یورو عرضه می‌‎شود.

کد خبر 711584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرعلی حسینی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 0
    کارفناوری