زنان در روشنگری و تبیین واقعیت‌ها مهم‌ترین نقش را در جامعه ایفا می‌کنند

دستیار رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نوجوان کشور به نقش موثر زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان در روشنگری و تبیین واقعیت‌ها مهم‌ترین نقش را در جامعه ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام حامد تقدیری امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم آذر_ در اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت در شهر سنندج اظهار کرد: شهدا و رزمندگان ما دارای ویژگی‌های خاصی بودند که از جمله آن می‌توان به معامله با خدا و عزم و اراده بالا اشاره کرد که باعث شد مسیر حرکت بهشتیان را طی کنند.

وی افزود: دشمنان امروز با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها باعث شکل‌گیری جنگ روایت‌ها شده‌اند که باید امت اسلامی بسیار در این زمینه بیدار و هوشیار باشند و در فهم درست از اتفاقات، دقت کنند.

دستیار رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نوجوان کشور ادامه داد: زنان علمدار روایت‌ها هستند و در تبیین بیانیه دوم گام انقلاب و روشنگری در جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

تقدیری اضافه کرد: تعداد شهدای زن در انقلاب اسلامی زیاد است که از جمله آن می‌توان به رشادت‌های زنان کردستانی در دوران انقلاب اشاره کرد که شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی گفت: ما ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را در کشور داریم که همه آن‌ها را همین زنان تربیت و راهی جبهه‌های جنگ کردند.

ماندانا جلالی، معاون راهبران نوجوانان و بنیاد ملی نوجوانان و رئیس بنیاد بهشت نیز در این مراسم اظهار کرد: خانواده بنیاد ملی نوجوانان یک بازوی کمکی بسیار مهم برای فعال‌سازی قشر نوجوان به نام «بهشت» دارد که بستری برای هم‌افزایی شبکه تربیت اسلامی دختران نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: یک هزار و ۳۰۰ نفر از مدیران تشکل‌های تعلیم و تربیت کشور در بنیاد بهشت عضویت دارند.

جلالی تصریح کرد: بزرگترین سرمایه بنیاد ملی نوجوان این است که در خدمت نوجوانان باشد تا روایت‌ها درست تولید شود و به گوش مردم برسد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: حوادثی که سال گذشته در کشور و در استان کردستان اتفاق افتاد، ضرورت توجه هرچه بیشتر به قشر نوجوان را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: امیدواریم با همت بنیاد ملی نوجوان و با بهره جستن از برنامه‌های این بنیاد در میان جوانان و نوجوان، شاهد آغاز یک مسیر جدید و روند مثبت در جهت تربیتی باشیم که منشأ خیر و برکت برای جوانان و نوجوانان استان کردستان باشد.

کد خبر 711506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.