استقرار تیم‌های پلیس راه اصفهان در ۹ پایگاه / کاهش ۱۶ درصدی تصادفات در زمستان سال گذشته

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به آغاز اجرای رزمایش طرح زمستانه سال ۱۴۰۲ از امروز از استقرار تیم‌های این پلیس در ۹ پایگاه زمستانی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی در حاشیه طرح رزمایش زمستانه ۱۴۰۲ که از امروز _بیست‌ویکم آذر_ با رمز یا زهرا (س) با حضور در یگان‌های مختلف پلیس راه و راهور، تیم‌های امدادی و خدمات‌رسان در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان آغاز شد، اظهار کرد: از سازمان‌های امدادی و خدمات‌رسان که در اجرای طرح زمستانه سال ۱۴۰۱ نهایت همکاری و هماهنگی را با پلیس راه استان داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: رزمایش طرح زمستانه سال جاری با هدف برقراری ایمنی در سطح جاده‌های استان، روان‌سازی ترافیک و خدمت‌رسانی به رانندگان گرفتار در زمان‌های بحرانی از بیست‌ویکم آذر آغاز می‌شود و تا بیست‌ویکم اسفند ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: مأموران پلیس راه استان اصفهان کنار سایر نیروهای امدادی در ۹ نقطه اصلی که پایگاه زمستانی است، مستقر شده‌اند و به رانندگان عبوری خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی اظهار داشت: بر اساس تحلیل کارشناسان پلیس راه در خصوص حوادث رانندگی زمستان سال گذشته، به میزان ۱۶ درصد کاهش تصادفات داشتیم که امیدواریم با هماهنگی و همکاری سازمان‌های امدادی روند نزولی تصادفات را در سال جاری نیز داشته باشیم.

سرهنگ مولوی خاطرنشان کرد: حضور به‌موقع، هماهنگی لازم و استفاده از توان عملیاتی و مدیریت یکپارچه در جهت خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در شرایط متغیر جوی از جمله انتظارات پلیس راه از دستگاه‌های خدمات‌رسان و سازمان‌های امدادی است.

کد خبر 711417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.