آتش سوزی شدید ۳ باب مغازه در رشت مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مهار آتش‌سوزی شدید سه باب مغازه در این شهر خبر داد.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: حادثه آتش سوزی چند باب مغازه محتوی مواد سریع الاشتعال امروز یک‌شنبه نوزدهم آذر به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۲۵ آتش‌نشان و چهار افسر ارشد با هشت خودرو اطفای حریق و آب‌رسان از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه آتش از یک‌باب مغازه با کاربری فروش ابزار و یراق آغاز شد، افزود: با توجه به وجود مواد سریع الاشتعال و پشت‌بام‌های بهم پیوسته آتش در همان لحظات اولیه در حال پیشروی و گسترش بود.

مؤمنی با بیان اینکه شعله‌های شدید آتش در مسیر رسیدن تیم‌های عملیات آتش نشانی قابل مشاهده بود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و مهار و پیشگیری از گسترش حریق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید، اما سه باب مغازه با کاربری فروشگاه ابزار و یراق، تعویض روغنی و قفل سازی دچار آسیب و خسارت شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: این عملیات حدود دو ساعت طول کشید و آتش‌نشانان پس از پاکسازی و ایمن‌سازی محل حادثه به ایستگاه‌های آتش‌نشانی بازگشتند.

به گزارش ایمنا، در حال حاضر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با ۳۸۰ نیروی انسانی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتورسیکلت در ۱۵ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 711008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.