ساعت جدید فعالیت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان اعلام شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با فرا رسیدن فصل سرد سال جزئیات ساعت فعالیت تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها به‌منظور اطلاع گردشگران و شهروندان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت درباره ساعت فعالیت پاییزی و زمستانی اماکن تحت مدیریت این شرکت اظهار کرد: با آغاز فصل پاییز و زمستان و تغییرات اقلیمی و آب و هوایی شاهد حضور متفاوت گردشگران در اماکن تفریحی و گردشگری هستیم؛ در همین راستا ساعات جدید فعالیت مجموعه‌های مجتمع گردشگری صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهر رویاها به‌روزرسانی شده است.

وی پیرامون جزئیات ساعات فعالیت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان افزود: مجموعه تله‌کابین صفه از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۱:۳۰ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ میزبان گردشگران بوده و در روزهای شنبه تعطیل است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه مجموعه تفریحی تله‌سیژ ناژوان در روزهای شنبه تعطیل است، بیان کرد: این مجموعه تفریحی از یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح الی غروب آفتاب میزبان گردشگران است.

وی با اشاره به جزئیات فعالیت شهربازی شهر رویاها خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه زمستان ۱۴۰۲، مجموعه شهر رویاها از شنبه تا دوشنبه تعطیل و از روزهای سه‌شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ آماده پذیرایی از گردشگران است.

کد خبر 711000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.