اجرای طرح‌های انتظام‌بخشی برای ارتقای سطح امنیت عمومی کوه صفه

مسئول پارک کوهستانی صفه اصفهان گفت: در ماه‌های اخیر، اجرای طرح‌های انتظام‌بخشی، ارتقای سطح امنیت عمومی و برخورد با اراذل و اوباش، سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در مجموعه کوهستانی صفه بسیار سودبخش بوده و رضایت، قدردانی و حال خوب شهروندان را به‌دنبال داشته است.

علی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه کوهستانی صفه یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگری و تفرجگاهی کلان‌شهر اصفهان بوده است و بسیاری از شهروندان و گردشگران برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و ورزش از این مجموعه استفاده می‌کنند.

وی افزود: حفظ نظم، امنیت عمومی و پیشگیری از تخلفات شهری برای آرامش روانی و اجتماعی شهروندان در این مجموعه بسیار مهم و ضروری است.

مسئول پارک کوهستانی صفه اصفهان ادامه داد: با توجه به اهداف در نظر گرفته شده، وظایف شهرداری در حوزه پیشگیری، رفع تخلفات شهری و حفظ و ارتقای سلامت، امنیت و برخورد با جرایم توسط نیروی انتظامی، همکاری و هم‌افزایی شهرداری و نیروی انتظامی در این راستا می‌تواند راهگشا باشد و منجر به عملکرد بهتر برای هر دو سازمان و در نتیجه رضایت بیشتر شهروندان شود.

جعفری تصریح کرد: در ماه‌های اخیر، اجرای طرح‌های انتظام بخشی، ارتقای سطح امنیت عمومی و برخورد با اراذل و اوباش و سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در مجموعه کوهستانی صفه بسیار سودبخش بوده و رضایت، قدردانی و حال خوب شهروندان را در پی داشته است.

وی ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهانبه‌خصوص عوامل یگان امداد بابت اجرای طرح‌های ارتقای امنیت گفت: شهرداری منطقه پنج و مجموعه کوهستانی صفه، همچنان آماده هرگونه همکاری و تعامل مشترک در این خصوص است.

کد خبر 710805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.