اسپیکر جدید Canon چه قابلیتی را ارائه می‌دهد؟

شرکت Canon یک اسپیکر جدید عرضه کرده است که قادر است علاوه بر پخش صدا، نور مورد نیاز محیط را نیز تامین کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت تولیدکننده دوربین Canon محصول جدیدی عرضه کرده است که به عنوان اسپیکر و یک لامپ عمل کند، بنابراین یک محصول دو در یک است که می‌تواند نیازهای صوتی و نوری را برطرف کند، در قسمت بالای اسپیکر یک چراغ LED تعبیه شده است که در جهات مختلف می‌چرخد و روشنایی مورد نظر را فراهم می‌کند.

محصول یادشده به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه یک لامپ سنتی است و محفظه بلندگو نیز در قسمت پایین آن قرار دارد، در حالی که از قسمت بالای آن نیز نور پخش می‎‌شود، کاربران می‌توانند از سطوح مختلف نور برای استفاده در سناریوهای مختلف بهره برد؛ سیستم روشنایی اسپیکر Canon سه سطح نور ضعیف، متوسط و قوی را ارائه می‌دهد.

این محصول می‌تواند صدا را با فرکانس کم، متوسط یا زیاد پخش کند، بدنه آلومینیومی استوانه‌ای آن می‌تواند نویز اضافی را از بین ببرد، همچنین پخش صدای ۳۶۰ درجه را ارائه می‌دهد؛ اسپیکر نوری جدید Canon را می‌توان از طریق بلوتوث به یک دستگاه دیگر متصل کرد، عمر باتری آن نیز حدود پنج ساعت است و می‌توان آن را از طریق پورت USB-C شارژ کرد.

اسپیکر جدید Canon در حال حاضر در چین با قیمت ۳۷۴ دلار در دسترس است، هنوز مشخص نشده است که این محصول وارد دیگر بازارهای جهانی می‌‎شود یا خیر.

کد خبر 710755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.