آتش‌نشانان یزدی جان ۲۹۲ حادثه‌دیده را نجات دادند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: با تلاش آتش‌نشانان یزد در ۸ ماهه امسال در دو هزار و ۶۵۰ حادثه و حریق، ۲۹۲ حادثه‌دیده نجات یافتند.

سعید پاک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در شش ماهه نخست امسال در دو هزار و ۱۴۷ عملیات شرکت کرده و جان ۱۹۳ نفر را نجات دادند که در این مدت ۸۷ نفر نیز مصدوم و ۱۸ نفر جان باختند.

وی افزود: آتش‌نشانان یزدی همچنین در مهر امسال در ۲۴۵ عملیات توانستند جان ۵۷ حادثه‌دیده را نجات دهند، همچنین عملیات‌های مهر ماه ۲۲ نفر مصدوم و یک فوتی در پی داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد تصریح کرد: تعداد نجات‌یافتگان ۲۵۸ عملیات حادثه و حریق که در ماه آبان نیز اتفاق افتاد، ۴۲ نفر بودند که در این ماه ۱۸ نفر مصدوم و ۲ نفر نیز فوت کردند.

پاک‌سرشت خاطرنشان کرد: درمجموع با تلاش آتش‌نشانان یزدی در ۸ ماهه امسال در دو هزار و ۶۵۰ حادثه و حریق، ۲۹۲ حادثه‌دیده نجات یافتند.

وی گفت: در نیمه نخست سال گذشته نیز دو هزار و ۴۸۴ عملیات انجام شد که طی آن ۳۳۶ نفر نجات‌یافته، ۱۱۰ نفر مصدوم و ۱۷ نفر فوت شدند.

کد خبر 710699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.