تصادف سواری ساینا و وانت‌پیکان یک فوتی برجای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد خودروی سواری ساینا و وانت پیکان در محور خوانسار- گلپایگان و فوت یک نفر در این تصادف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری ساینا و وانت پیکان در محور مواصلاتی شهرستان خوانسار - گلپایگان بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس راه در صحنه مشخص شد راننده سواری ساینا به علت رعایت نکردن حق تقدم هنگام دور زدن در محور با خودروی وانت پیکان که در حال طی مسیر مستقیم بوده برخورد و در این تصادف راننده سواری ساینا بر اثر شدت برخورد در محل فوت می‌کند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ماده ۱۴۰ آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: وسیله نقلیه‌ای که در مسیر مجاز در حال حرکت است بر وسایل نقلیه. ای که در گردش یا دور زدن هستند تقدم دارد و رانندگان باید هنگام گردش به اطراف به خصوص در محورهای برون‌شهری که خودروها با سرعت بالا در حال حرکت هستند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

کد خبر 710651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.