۵۲۱ کیلومتر آسفالت‌ریزی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه 

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی هشت ماه سال‌ جاری، ۵۲۱ کیلومتر عملیات آسفالتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کهریزی امروز _شنبه هجدهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هشت ماه سال جاری ۵۲۱ کیلومتر عملیات آسفالتی شامل ۲۷۸ کیلومتر راه‌های شریانی، ۱۲۲ کیلومتر راه‌های فرعی و ۱۲۱ کیلومتر از راه‌های روستایی انجام شده است.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت رگلاژی، روکش آسفالت گرم و رویه‌نهایی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در هشت ماهه اول سال از اهداف پیش‌بینی شده در سال ۱۴۰۲ پیشی گرفته است، گفت: این امر با همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ادارات شهرستان‌ها و همکاری پیمانکاران محقق شده است.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری ۵۸ کیلومتر عملیات روکش آسفالت حفاظتی (اسلاری‌سیل)، ساخت و آسفالت ۸۲ کیلومتر راه روستایی، لکه‌گیری ۴۳ کیلومتر و ۷۵ کیلومتر چاله پرکنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت رگلاژی به صورت امانی انجام شده است.

کهریزی با اشاره به تناژ آسفالت مصرفی گفت: ۵۷۸ هزار تن آسفالت به صورت امانی و پیمانی در ۵۲۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه مصرف شده است که ۵۶۳ هزار تن پیمانی و ۱۵ هزار تن به صورت امانی بوده است.

وی افزود: با اجرای روکش تقویتی و کاهش خرابی‌های شدید آسفالت در محورهای مواصلاتی و از طرفی انجام عملیات حفاظتی و لکه‌گیری و درزگیری، وضعیت محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بهتر شده است.

کد خبر 710616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.