ایمن‌سازی و رفع خطر درختان خشک در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای حذف شاخه‌های مزاحم، شاخسارهای خشک و شکسته شده، عملیات ایمن‌سازی درختان در معابر اصلی و فرعی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اگر درختان خشک حذف نشوند، بر اثر باد و ضربه دچار شکستن و سقوط می‌شوند و در بعضی مواقع صدمات جانی به شهروندان یا خسارات مالی به تأسیسات شهری وارد می‌کنند که در این مورد شهرداری طبق قانون مبادرت به رفع خطر می‌کند.

وی افزود: با توجه به قرار داشتن در فصل پاییز و آغاز بادهای موسمی پاییزی، احتمال خطر سقوط شاخه‌های درگیر با شبکه توزیع برق و بروز حوادث احتمالی در شبکه برق وجود دارد که شهرداری در این زمینه برای پیشگیری از بروز خطر، اقدامات لازم را انجام داده است.

ایمن‌سازی و رفع خطر درختان خشک در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اهمیت ایمن‌سازی و رفع خطر درختان به‌منظور افزایش ایمنی، تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده در خیابان‌های اصلی و فرعی، جلوگیری از شیوع آفات و بیماری‌ها، عملیات شناسایی و رفع خطر از سرشاخه‌های خشک و خطرساز با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: اکیپ رفع خطر از درختان با رعایت کامل موارد ایمنی و با تجهیزاتی شامل جرثقیل و اره‌های مختلف چوب‌بری در راستای حذف شاخه‌های مزاحم، شاخسارهای خشک و شکسته شده، حفظ سلامت درخت و پیشگیری از وقوع خطر در سطح منطقه فعال است.

کد خبر 710539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.