۱۰ فیلم و سریال برتر ۲۰۲۳ به انتخاب بنیاد فیلم آمریکا + جزئیات

بنیاد فیلم آمریکا به سیاق هرساله با انتخاب ده فیلم و ده مجموعه تلویزیونی، تنور فصل جوایز را گرم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بنیاد فیلم آمریکا ۱۰ عنوان برتر خود میان آثار سینمایی و تلویزیونی در سال جاری را انتخاب کرد که در بخش فیلم آثاری چون «قاتلان ماه کامل» و «اپنهایمر» و در بخش مجموعه‌های تلویزیونی «وراثت» و «خصومت» حضور دارند.

در بخش سینمایی، علاوه بر فیلم‌های مارتین اسکورسیزی و کریستوفر نولان، «باربی» گرتا گرویگ، «جاماندگان» الکساندر پین، «می دسامبر» تاد هاینز، «موجودات بیچاره» یورگوس لانتیموس، «مایسترو» بردلی کوپر شایسته دریافت عنوان بهترین‌های سال شناخته شدند.

علاوه بر دو سریال تحسین‌شده اچ‌بی‌اُ و نتفلیکس، «وراثت» و «خصومت»، مجموعه‌های «آخرین بازمانده از ما» با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی، «فقط قتل‌های ساختمان» با بازی سلنا گومز، استیو مارتین و مارتین شورت، «خرس» با بازی جرمی آلن وایت، «برنامه صبحگاهی» با بازی جنیفر آنیستون، ریس ویترسپون و جان هم، «پوکر فیس» با بازی ناتاشا لئون و آدرین برودی، به عنوان برگزیده‌سال از دیدگاه بنیاد فیلم آمریکا انتخاب شدند.

برگزیدگان بنیاد فیلم آمریکا از طریق هیئاتی متشکل از هنرمندان و منتقدان انتخاب می‌شوند و منتخبین در دوازده ژانویه سال ۲٠۲۴ در مراسمی گردهم خواهند آمد.

منبع: فارس

کد خبر 710356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.