سایت مجتمع ادارات شهرستان مارگون ساماندهی می‌شود

فرماندار شهرستان مارگون گفت: سایت مجتمع ادارات شهرستان مارگون ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و مدیران استان روز _جمعه، هفدهم آذر_ با برپایی میز خدمت در شهرستان مارگون به بررسی مشکلات این منطقه و دیدار چهره به چهره با مردم پرداختند.

در این برنامه که از ساعات اولیه صبح در محل مصلای مارگون آغاز شد، سید علی احمدزاده به صورت رو در رو با ساکنان شهرستان مارگون گفت‌وگو کرد.

یکی از عمده مطالبات مردم در دیدار با مسئولان استانی استقرار ادارات در این شهرستان بود، با آنکه قریب چهار سال از شهرستان شدن مارگون می‌گذرد اما برخی از ادارت هنوز در این شهرستان مستقر نشده و مردم برای انجام امور خود همچنان مجبور به مراجعه به مرکز استان هستند.

مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در حاشیه این برنامه اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی که در حال حاضر مردم شهرستان مارگون با آن مواجه هستند عدم استقرار ادارات در این شهرستان است.

وی افزود: با حضور مقام عالی دولت در استان و سایر مسئولان طرح ساماندهی سایت مجتمع ادارات شهرستان مارگون مصوب شد.

اندرخور گفت: یکی از دلایل اصلی عدم استقرار ادارات در مارگون نبود زیرساخت‌های لازم از جمله مکان مناسب است که با ساماندهی سایت مجتمع ادارات این مشکل برطرف خواهد شد.

وی دو طرفه کردن ورودی شهر مارگون را از دیگر مصوبات برشمرد و تصریح کرد: اخذ کد اعتباری برای تخصیص بودجه پروژه چهار خطه کردن مسیر «چنار_مارگون» تا ورودی شهر نیز از دیگر مصوبات است.

فرماندار شهرستان مارگون با اشاره به لزوم وجود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان مارگون، خاطرنشان کرد: در برنامه میز خدمت امروز اخذ مجوز و واگذاری زمین برای ایجاد بسترهای درمانی و بهداشتی شهرستان مارگون مصوب شد.

توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، مطالبات متعدد در حوزه کشاورزی اعم از آبرسانی و جدول کشی مزارع، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، رفع موانع و معارض منابع طبیعی جهت ساخت و ساز مسکن، توجه به گسترش خدمات عمومی نظیر جاده‌های ارتباطی روستاها، تأمین آب شرب پایدار، گازرسانی، آنتن دهی تلفن همراه و پوشش شبکه اینترنت از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان مارگون بود که در این دیدار مطرح شد.

گفتنی است شهرستان مارگون با جمعیتی بالغ بر ۲۱ هزار نفر در فاصله ۶۰ کیلومتری از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

مارگون که از مناطق زیبا و بکر در اقلیم سردسیری کهگیلویه و بویراحمد است در سال ۹۸ از بخش به شهرستان ارتقا یافت.

سایت مجتمع ادارات شهرستان مارگون ساماندهی می‌شود

سایت مجتمع ادارات شهرستان مارگون ساماندهی می‌شود

سایت مجتمع ادارات شهرستان مارگون ساماندهی می‌شود

کد خبر 710353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.