افزایش حریق وسایل نقلیه در شهر یزد نسبت به سال گذشته

رئیس سازمان آتش‌نشانی یزد گفت: مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در ۸ ماهه امسال در ۳۳۴ عملیات اطفای حریق خودرو و موتورسیکلت شرکت کردند که نسبت به سال قبل روند افزایشی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی یزد، سعید پاک‌سرشت اظهار کرد: امسال در نیمه نخست امسال ۲۸۶ عملیات اطفای حریق خودرو در شهر یزد اتفاق افتاده بود که توسط آتش‌نشانان یزد مهار شد.

وی با بیان اینکه در ماه مهر نیز مأموران آتش‌نشانی یزد موفق شدند ۱۵ حریق خودرو و چهار حریق موتورسیکلت و در ماه آبان ۲۹ مورد آتش‌سوزی خودروها را مهار کنند، افزود: آتش‌نشانان درمجموع در ۸ ماهه امسال در ۳۳۴ عملیات اطفای حریق خودرو و موتورسیکلت شرکت کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی یزد با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌های ثبت شده در نیمه نخست سال گذشته، تعداد عملیات آتش‌سوزی خودرو و موتورسیکلت در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد به ترتیب ۱۶، ۲۲ و ۱۲ مورد، در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور به ترتیب ۱۸، ۲۸ و ۲۶ و در مجموع ۶ ماهه ۱۲۲ مورد بوده است، گفت: ۲۸۶ حریق در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ نشان از افزایش حریق در وسایل نقلیه دارد.

کد خبر 710301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.