اقدامات خوب شهرداری موجب افزایش اعتماد مردم می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: اقدامات خوب شهرداری باعث می‌شود بخشی از بی‌اعتمادی که گاهی به واسطه برخی از اتفاقات موجب نارضایتی شده، کمتر شده و افزایش رضایت‌مندی را در برداشته و اعتماد مردم را شاهد باشیم، این رضایت‌مندی باعث افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، علی‌اکبر عزیزی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: گاهی آسفالت یک کوچه، جدول‌گذاری، ایجاد پارک یا حتی جمع‌آوری معتادین متجاهر به عنوان فعالیت روزمره شهرداری محسوب می‌شود، در حالی که رضایتمندی مردم را جلب می‌کند.

وی ادامه داد: این اقدامات را مردم از ما توقع دارند و باعث می‌شود بخشی از بی‌اعتمادی که گاهی به واسطه برخی از اتفاقات موجب نارضایتی شده، کمتر شده و افزایش رضایت‌مندی را در برداشته و اعتماد مردم را شاهد باشیم، این رضایت‌مندی باعث افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ادامه داد: عموم مردم برای اقدامات انجام شده تفکیک قائل نیستند و همه را به عنوان مسئول می‌شناسند، بنابراین از شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد توقع داریم که در راستای رضایت بیشتر مردم تلاش کنند.

عزیزی افزود: البته با توجه رصد هفتگی که از رویدادها و عملکرد ارگان‌های اجرایی استان داریم، بازخوردهای بسیار خوبی از عملکرد شورای شهر و شهرداری یزد در بین مردم وجود دارد و برنامه‌ریزی درست باعث افزایش این رضایت خواهد شد.

وی گفت: به عنوان پیشنهاد درخواست داریم توسط اعضای شورای اسلامی شهر یزد بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف شهری انجام شود و نشست‌های مردمی برای بررسی مشکلات بیشتر شده و رفع مشکلات مناطق مختلف در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، در این نشست مقرر شد جلسه‌ای خاص انتخابات در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد برگزار و در رابطه با اقدامات مرتبط با ستاد انتخابات استان یزد تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 710291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.