جزئیات تصادف مرگبار صبح امروز در اتوبان نطنز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت حادثه رانندگی که صبح امروز در محور اتوبان نطنز رخ داده بود را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک دستگاه خودروی مزدا ۳ برخورد که در این حادثه یکی از سرنشینان خودروی مزدا ۳ که یک مرد ۳۲ ساله بود در دم فوت کرد و دو سرنشین دیگر این خودرو به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی افزود: در بررسی دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد در ابتدا یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی از جاده منحرف می‌شود و با تپه خاکی بیرون جاده برخورد می‌کند و پس از آن خودروی مزدا ۳ که در حال عبور از این مسیر بوده کمی مکث می‌کند، به تماشای تصادف رخ داده می‌پردازد و در این حین خودروی سواری پارس هم که با سرعت تردد می کرده است، از عقب با این خودرو تصادف می‌کند و منجر به وقوع حادثه تلخ می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: یک دستگاه خودروی سواری ساینا نیز برای اینکه با خودروهای تصادف شده برخورد نکند به گاردریل وسط جاده برخورد کرده و دچار خسارت شده است.

وی علت این حادثه را توجه نداشتن به جلو از سوی راننده خودروی سواری پژو پارس اعلام کرد و گفت: نداشتن توجه به جلو در میان علل تصادفات بیشترین سهم را به خود اختصاص داده که این نکته بسیار حائز اهمیت و قابل تأمل است و از همه رانندگان می‌خواهیم از مواردی که باعث کاهش هوش ترافیکی و حواس‌پرتی آنها می‌شود اجتناب کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح جاده‌ها نباشیم.

کد خبر 710037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.