‍ صدور بیش از ۱۸۰۰ اخطاریه سد معبر

شهردار منطقه ۶ مشهد از صدور بیش از ۱۸۰۰ اخطاریه سدمعبر به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حسین بنایی منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از صدور بیش از ۱۸۰۰ اخطاریه سد معبر به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: این اخطاریه‌ها در زمینه‌های سد معبر، خودروی فرسوده، نصب تابلوی غیر مجاز و مازاد، داربست غیر مجاز و خطرناک است.

وی افزود: سد معبر معضل بزرگ کلانشهرها محسوب می‌شود و پیامدهای این معضل در ابعاد مختلف بر شهر، شهروندان و حتی نگاه‌های گردشگران تأثیرگذار است.

شهردار منطقه ۶ مشهد ادامه داد: یکی از وظایف قانونی شهرداری‌ها بر اساس تبصره یک، بند دو ماده ۵۵ قانون است که طبق این قانون سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز آنها و میدان‌ها و پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد شدن معابر و اماکن اقدام کند.

بنایی‌منش خاطرنشان کرد: با کمک شهروندان و برخورد شهرداری با افراد متخاطی تا حدود زیادی رفع شده است بنابراین در صورت مشاهده موارد سد معبر مراتب را به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اعلام کنند.

کد خبر 710004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.