راهکار لندن برای حمایت از پروژه‌های کربن‌زدایی

حمایت از پروژه‌های کربن‌زدایی لندن به‌کمک راه‌اندازی صندوق ۱۰۰ میلیون پوندی توسط شهردار وقت محقق خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شهردار لندن از راه‌اندازی یک صندوق ۱۰۰ میلیون پوندی جدید با عنوان صندوق تولید انرژی کارآمد و غیرمتمرکز لندن (Edge) برای حمایت از پروژه‌های کربن‌زدایی در سراسر شهر با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری و مشاوره مالی چند ملیتی سرمایه توسعه پایدار (LLP) رونمایی کرد.

این صندوق به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری کلیدی برای تسهیلات مالی اقلیم لندن، نقشی کلیدی در افزایش سطح سرمایه‌گذاری خصوصی در زیرساخت‌های کم‌کربن پایتخت بریتانیا هم‌چون صندوق تأمین مالی سبز ایفا می‌کند.

راهکار لندن برای حمایت از پروژه‌های کربن‌زدایی

زیرساخت‌های کم‌کربن

صندوق تولید انرژی کارآمد و غیرمتمرکز لندن راه سرمایه‌گذاری اضافی بخش خصوصی را باز می‌کند و سازمان‌های بیشتری را در سراسر پایتخت قادر می‌سازد تا انتخاب‌های کارآمد انرژی داشته باشند. شهردار لندن متعهد به تزریق ۵۰ میلیون پوند از بودجه شهرداری به این صندوق در کنار وجوهی شده است که توسط شرکت سرمایه توسعه پایدار LLP مدیریت می‌شود. این مبالغ در پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری خواهد شد که ظرفیت کاهش قابل‌توجهی در مصرف انرژی، انتشار گازهای گلخانه‌ای یا سایر آلاینده‌ها در سراسر لندن را دارند.

این صندوق نقش کلیدی در افزایش سطح سرمایه‌گذاری خصوصی در زیرساخت‌های کم‌کربن ایفا خواهد کرد و با تکیه بر تخصص شرکت یادشده در زیرساخت‌های کم‌کربن، بر بهره‌وری انرژی، تولید در محل و راه‌حل‌های انرژی پاک تمرکز خواهد داشت. حوزه‌های کلیدی برای کمک به لندن تا سال ۲۰۳۰ شامل صفر انتشار شدن خالص با پروژه‌هایی هم‌چون نصب سیستم‌های مدیریت ساختمان، پمپ‌های حرارتی، پنل‌های خورشیدی و شارژ وسایل‌نقلیه الکتریکی می‌شود.

راهکار لندن برای حمایت از پروژه‌های کربن‌زدایی

صندوق تولید انرژی کارآمد و غیرمتمرکز لندن پروژه‌های متعددی را در طول چهار سال آینده تأمین مالی و سرعت انتقال لندن به صفر خالص را تسریع خواهد کرد. این صندوق یک نمونه جهانی از نحوه همکاری مالی بخش‌های خصوصی و شهرها برای دستیابی به اهداف کربن‌زدایی به کمک سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی است که مشاغل سبز و زیرساخت‌های کم‌کربن را ارتقا می‌دهند.

لندن یک شهر پیشرو در جهان و یک مرکز جهانی برای خدمات گذار سبز، همچنین سردمدار دستیابی به راه‌های خلاقانه برای سرمایه خصوصی است تا نقش کامل خود را در باز کردن قفل پروژه‌های حیاتی برای رسیدن به صفر خالص ایفا کنند.

کد خبر 709920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.