افزایش آمار مجروحان و جانباختگان تصادفات در محور نائین - انارک

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تشکیل جلسه اضطراری شورای ترافیک با توجه به افزایش آمار مجروحان و جانباختگان تصادفات در محور نائین - انارک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: با پیگیری پلیس راه استان اصفهان جلسه اضطراری شورای ترافیک شهرستان نائین به منظور اتخاذ راهکارهای کوتاه مدت و میان مدت در راستای کاهش سوانح ترافیکی، برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که به ریاست فرماندار به عنوان رئیس شورای ترافیک و با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، نمایندگان پلیس راه استان و سایر اعضای مرتبط تشکیل شد، علل مختلف وقوع حوادث رانندگی و نقش هر یک از سازمان‌ها در زمینه رفع نواقص و معایب جاده‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اذعان کرد: در این جلسه مقرر شد اداره راهداری شهرستان هر چه سریع‌تر نسبت به آرام سازی سرعت قبل از قوس‌های افقی حادثه خیز با نصب علائم ترافیکی و ایجاد خطوط لرزاننده اقدام کند.

وی عنوان کرد: اداره راهداری شهرستان نیز باید ظرف ۲۰ روز آینده نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام و شیب شیروانی در این محور را نیز ظرف دو ماه آینده اصلاح کند.

سرهنگ مولوی ادامه داد: ساماندهی تابلوهای جاده‌ای و نصب تابلو با مضامین هشداری در نقاط حادثه‌خیز، احداث دو باب مجتمع خدمات رفاهی در مسیر انارک _نائین و بالعکس، فعال‌سازی ایستگاه امنیت و سلامت در ورودی شهر انارک با همکاری شهرداری انارک و ادامه نصب موانع فیزیکی بتنی (نیوجرسی) در گردنه ملأ احمد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی خاطرنشان کرد: اداره راهداری شهرستان موظف شد نسبت به واگذاری ساختمان واقع در ابتدای شهر انارک به پلیس راه نائین - اردکان اقدام و با کانالیزه کردن معبر مقابل، یک ایستگاه پلیس راه در این محور راه‌اندازی شود.

کد خبر 709919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.