اجرایی شدن ۳۰ پروژه ورزشی استان ایلام در دولت سیزدهم

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از اجرایی شدن ۳۰ پروژه ورزشی در بخش‌های مختلف در این استان در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهاب شهبازی مبلغ اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه‌ها را ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال کوچک، زمین چمن بزرگ و سالن‌های چند منظوره از جمله این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ پروژه ورزشی در سطح استان فعال است، افزود: تا پایان سال جاری در صورت تخصیص به موقع اعتبار نیز تعداد ۱۵ پروژه از ۳۰ پروژه تکمیل و به بهره‌داری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید به وجود پتانسیل‌های بالای این استان در رشته‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: استعدادهای ورزشی به خصوص در مناطق محروم و روستایی استان باید شناسایی شوند.

شهبازی با اشاره به فعالیت ۴۴ هیئت ورزشی در استان ایلام، اضافه کرد: مسابقات و رویدادهای زیادی توسط این هیئت‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در این دولت تعداد ورزشکاران سازمان یافته با رشد سه برابری به بیش از ۳۷ هزار ورزشکار رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به ۹۰ صدم مترمربع سرانه ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم، گفت: این میزان تاکنون به ۹۷ صدم مترمربع افزایش پیدا کرده است و برنامه‌ریزی برای افزایش این میزان به بیش از یک متر مربع تا پایان سال جاری انجام شده است.

شهبازی با اشاره به ظرفیت مرز ایلام با کشور عراق و همسایگی با چهار استان این کشور، گفت: در تلاشیم، با تقویت بحث دیپلماسی ورزشی در استان ایلام با کشور عراق با همکاری مسؤولان ارشد استانی جشنواره‌های بومی و محلی را در این استان برگزار کنیم.، بیش از ۳۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام فعالیت دارند.

کد خبر 709901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.