عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ آذر

در این بسته خبری از حذف تابلوهای زائد ترافیکی پایتخت تا اتمام حفاری تونل خط ۲ مترو تبریز تا شش ماه آینده و ساخت ۱۰۶ المان توپیاری برای زیباسازی شهر مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

حادثه رانندگی در سبزوار پنج کشته برجای گذاشت

محمد همتی، مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پراید با پایه بتنی تابلو در حاشیه جاده سبزوار - بردسکن پنج کشته برجای گذاشت.

جست‌وجو برای یافتن کودک سقوط کرده به کانال آب ادامه دارد

حسین ترکاشوند، شهردار قیامدشت شهرستان ری درباره فاجعه سقوط دختر بچه‌ای به کانال آب در محدوده این شهر گفت: جست‌وجو برای یافتن این کودک با تلاش نیروهای امدادی ادامه دارد ولی تاکنون، وی یافت نشده است.

حفاری تونل خط ۲ مترو تا شش ماه آینده به اتمام می‌رسد

یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از استقرار سیستم تهویه در برخی ایستگاه‌های خط ۱ و تکمیل موارد باقی مانده تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

جمع‌آوری سرعت‌گیر، گاردریل و تابلوهای زائد ترافیکی پایتخت

مهدی گلشنی، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران از جمع‌آوری سرعت گیر، گاردریل و تابلوهای زائد ترافیکی خبر داد.

آتش‌نشانی ارومیه امسال ۱۰۱۵ فقره عملیات انجام داده است

حسین سرباز رشید، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در سال جاری در مجموع ۱۰۱۵ فقره عملیات از سوی نیروهای آتش نشانی ارومیه انجام شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ آذر

ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در بوشهر

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر از ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: دستگاه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی بهتر با شهرداری‌ها تعامل داشته باشند.

١٢٢ نفر از شهروندان کرمانی در آبان‌ماه نجات یافتند

ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، گفت: در آبان‌ماه امسال تعداد ١٢٢ نفر از شهروندان کرمانی در قالب ٣١٣ عملیات موفق، نجات یافتند.

رقابت‌های جشنواره ورزشی «با هم در اوج» در کاشان آغاز شد

محمدعلی فرجی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: سومین جشنواره ورزشی مخصوص معلولین با عنوان «با هم در اوج» در کاشان شروع به کار کرد.‌

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ آذر

اضافه شدن ۲ هزار ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر با تکمیل «یاور شهر ۹» در پایتخت

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط قرارگاه آسیب‌های اجتماعی ۴۵۰ پلاک قرمز در تهران شناسایی و با دستور دستگاه قضائی حکم پلمب‌شان صادر شد.‌

ساخت ۱۰۶ المان توپیاری برای زیباسازی شهر مشهد

حسین مختاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از ساخت ۱۰۶ المان توپیاری برای زیباسازی شهر در استقبال از بهار ۱۴۰۳ خبرداد.

کد خبر 709869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.