دستگیری ۷۴ سارق و مالخر سیم و کابل در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی مقابله با سارقان و مالخران کابل برق و سیم مخابرات در این استان ۵۳ سارق و ۲۱ مالخر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌های مجموعه انتظامی دانست و اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

وی افزود: در پی اجرای طرح عملیاتی سه روزه مقابله سارقان، مالخران و صنوف متخلف پیرامون سرقت کابل برق و سیم مخابرات در سطح گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و طی عملیات‌های جداگانه، ۵۳ سارق و ۲۱ مالخر شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۸۵ فقره پرونده سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 709759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.