پروژه‌های عملیاتی در ناژوان؛ از غلاف‌گذاری فیبر نوری در جاده سلامت تا اجرای کلکتورها

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: سطح اجرایی مدیریت مجموعه ناژوان شهرداری اصفهان با یک نگاه جامع به تمام فرایندها تلاش می‌کند تا معضلات و کاستی‌های مجموعه را برطرف و با گام‌های روبه جلو، زیرساخت‌های درستی ایجاد کند تا بتواند خدمات ویژه‌ای به شهروندان ارائه دهد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های در حال انجام ناژوان، درباره خدمات بخش‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی این مجموعه اظهار کرد: خدمات این نهاد در بخش‌های دیگر نیز همچون گردشگری، خدمات شهری و محیط‌زیست رقم خورده است.

وی با اشاره به حوزه خدمات شهری و محیط زیست افزود: در این حوزه پروژه کلکتور آب فضای سبز شمال ناژوان کلید خورده است؛ این کلکتور به‌طول سه و نیم کیلومتر است و فقط چند مورد جزئی از پروژه باقی مانده که طی هفته‌های آینده انجام می‌شود و با تست نهایی، پروژه خاتمه پیدا می‌کند.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با اشاره به کلکتور ۹ کیلومتری جنوب ناژوان تصریح کرد: حدود ۹۰ درصد این پروژه انجام شده است که در آینده‌ای نه چندان دور خبر اتمام این پروژه نیز به شهروندان می‌رسد.

قائلی بیان کرد: در حوزه زیرساخت‌های مجموعه، پیشرفت‌هایی از جمله غلاف‌گذاری فیبر نوری در مسیر جاده سلامت شماره یک، خیابان الفت و حاشیه دور تا دور مجموعه باغ پرندگان انجام شده‌است.

وی در خصوص زیرساخت‌ها ادامه داد: با برگزاری مناقصه‌ای فیبر نوری حاشیه شمال، از پل وحید به سمت باغ پرندگان در فاز ابتدایی یعنی، انتخاب پیمانکار پیشرفت داشته است که در آینده‌ای نه‌چندان دور با انعقاد قرارداد، کلید خواهد خورد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار دوربین‌های نظارت تصویری در معابر ناژوان خاطرنشان کرد: این اقدام در حوزه مباحث ترافیکی و نظم شهری رخ داده است که طی آن، این پروژه با نصب چهار دوربین نظارت تصویری در خیابان باغ فردوس و بلوار آکواریوم اجرایی شد و هم‌اکنون در حال بهره‌برداری است، در حال حاضر در حوزه عمرانی نیز پروژه‌های مربوط به مخازن ذخیره آب به مرحله اجرا رسیده است.

کد خبر 709648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.