عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ آذر

در این بسته خبری از آغاز طرح رایگان تعویض مخزن‌های فرسوده " سی.ان.جی " تاکسی‌ها در بوشهر تا حفر بیش از ۸۰۰ حلقه چاه جذبی در یزد و انجام بیش از هفت میلیون سفر از طریق مترو در مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز طرح رایگان تعویض مخزن‌های فرسوده " سی. ان. جی " تاکسی‌ها در بوشهر

رضا فرشیان، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: مخزن‌های "سی. ان. جی "فاقد معاینه فنی و فرسوده تاکسی‌های تحت نظارت این سازمان رایگان تعویض می‌شوند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ آذر

خدمات شهرداری یزد در سامانه یکپارچه یزدمن ارائه می‌شود

مجید تجملیان، رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌ها شورای اسلامی شهر یزد گفت: همه خدماتی که شهرداری یزد در مناطق و بخش‌های مختلف به شهروندان ارائه می‌دهد در سامانه یزد من تجمیع شده و به عنوان سامانه شهروندی در دسترس قرار گرفته است.

تحقق صددرصدی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در صورت رفع مسائل بودجه غیر نقد

لطف الله فروزنده، معاون مالی شهرداری تهران اعلام کرد که در صورت رفع مسئله غیرنقد در اصلاحیه بودجه رفع شود حتماً به ۱۰۰ درصد تحقق بودجه دست خواهیم یافت.

حفر بیش از ۸۰۰ حلقه چاه جذبی در یزد

حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری، سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در راستای مقابله با خطرات سیل بیش از ۸۰۰ حلقه چاه جذبی در شهر یزد حفر می‌شود.

برگزاری سومین کارگاه آموزشی شهرداران شهرهای جنوب استان اردبیل

ودود محمدی نیاری، شهردار خلخال گفت: سومین کارگاه آموزشی شهرداران شهرهای جنوب استان اردبیل و هم‌جوار در شهر خلخال با حضور بیش از ۵۰ نفر برگزار شد.

طرح ساماندهی محله هادی آباد قزوین تعیین تکلیف شود

فرج اله فصیحی رامندی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طرح ساماندهی و اجرای تملکات در محله هادی آباد تعیین تکلیف و به سرعت اجرایی شود.

نرخ بلیت مترو تهران- پرند اعلام شد

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورا نرخ بلیط مسیر مترو تهران-پرند را اعلام کرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ آذر

انجام بیش از هفت میلیون سفر از طریق مترو در مشهد

بهرام نکاحی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از انجام بیش از هفت میلیون و ۶۰۰ هزار سفر از طریق مترو در آبان ماه امسال خبر داد.

کاشت ۲۵۷۵ اصله درخت و درختچه در طرح توسعه فضای سبز عون بن علی

پریسا نقی زاده، مدیر سیما منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۱ از کاشت ۲۵۷۵ اصله درخت و درختچه در طرح توسعه فضای سبز عون بن علی خبر داد.

کد خبر 709620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.