خودرو فولکس واگن Touareg R 2024  چه مشخصاتی دارد؟

خودرو فولکس واگن Touareg R 2024 قابلیت‌هایی مانند کروز کنترل تطبیقی، هشدار ترافیک جلو و عقب، نور بالا تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی را ارائه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو فولکس واگن Touareg R 2024 دارای یک موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژ V6 بنزینی با قدرت ۲۵۰ کیلووات و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر همراه با موتور الکتریکی با قدرت ۱۰۰ کیلووات و ۴۰۰ نیوتن متر و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است، شرکت سازنده اعلام کرده است که شتاب این خودرو در عرض ۵.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، حداکثر سرعت در حالت برقی نیز ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

یک باتری لیتیوم یونی ۱۴.۳ کیلووات ساعتی برای خودرو فولکس واگن Touareg R 2024 در نظر گرفته شده است که موتور الکتریکی را تغذیه می‌کند؛ مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۳.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است، هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت شارژ یا زمان مورد نیاز برای شارژ خودرو اعلام نشده است.

خودرو فولکس واگن Touareg R 2024 قابلیت‌هایی مانند کروز کنترل تطبیقی، هشدار ترافیک جلو و عقب، نور بالا تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی را ارائه می‌کند؛ از دیگر ویژگی‌های خودرو یادشده می‌توان به چرخ‌های ۲۲ اینچی، نمایشگر ۱۵ اینچی، شارژر بی‌سیم، صندلی‌های جلو برقی قابل تنظیم و پنج عدد پورت USB-C اشاره کرد، این خودرو در رنگ آبی متالیک عرضه می‎‌شود.

کد خبر 709491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.