مدیریت دانش‌محور رویکرد حوزه‌ فضای سبز شهرداری اصفهان است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای شهرداری اصفهان گفت: در سال‌های اخیر رویکرد مدیریت دانش‌محور و خلاقانه مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌های فنی و مهندسی داخلی از جمله سیاست‌گذاری‌های مهم در مدیریت فضای سبز شهری بوده است و تحقق آن نیازمند همکاری دوجانبه حوزه اجرایی و دانشگاهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید عرفان‌منش در نشست هفته پژوهش و روز جهانی خاک که با حضور اساتید برجسته و دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان در محل این دانشکده برگزار شد، با اشاره به اولویت‌ها و فرصت‌های پژوهشی علوم کشاورزی در زمینه مدیریت فضای سبز شهری اظهار کرد: در این نشست، نتایج پژوهش‌های شاخص و منتخب در زمینه مدیریت خاک توسط اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه علوم خاک این دانشکده ارائه شد.

وی با بیان اینکه در خصوص زمینه‌های اشتغال در حوزه مدیریت خاک نیز یکی از دانشجویان کارآفرین فارغ‌التحصیل در رشته علوم خاک به ارائه فرصت‌های شغلی در این زمینه پرداخت، افزود: درباره اولویت‌ها و نیازهای حوزه فضای سبز در زمینه علوم مرتبط به مهندسی کشاورزی از جمله مدیریت خاک نیز مواردی مطرح شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر رویکرد مدیریت دانش‌محور و خلاقانه مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌های فنی و مهندسی داخلی از جمله سیاست‌گذاری‌های مهم در مدیریت فضای سبز شهری بوده است و تحقق این مهم نیازمند همکاری دوجانبه حوزه اجرایی و دانشگاهی است.

عرفان‌منش ادامه داد: پرداختن به این موضوع، ضمن اهمیت در مدیریت هرچه بهتر فضای سبز شهری، زمینه اشتغال و کارآفرینی هدفمند و کاربردی در حوزه کشاورزی، فضای سبز و مدیریت شهری را فراهم خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در ادامه پژوهشگران دارای رتبه پژوهشی طی چند سال اخیر در حوزه کشاورزی، از بین اساتید دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی شدند و سپس از پژوهشگران و مدیران برتر این حوزه تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر 709476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.