جمع‌آوری ٩٠٠ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در نطنز

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز گفت: در راستای نظارت و صیانت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، ٩٠٠ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز، سیامک رضوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی این شبکه در راستای تأمین امنیت و ایمنی غذایی جامعه، در هشت ماه سال جاری، با دو هزار و ۳۶۵ مورد بازرسی و نظارت بر مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان نطنز، بیش از ٩٠٠ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی و ناسالم را کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج کردند.

وی افزود: برای شش مرکز متخلف پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان را از اهداف اصلی شبکه دامپزشکی دانست و خاطرنشان کرد: فرآورده‌های خام دامی در تمام مراحل تولید، نگهداری، توزیع و عرضه توسط کارشناسان دامپزشکی مورد بازرسی بهداشتی قرار می‌گیرد.

رضوان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۱۵۱۲ و ۵۴۲۲۲۰۹۴ جهت رسیدگی به کارشناسان این شبکه اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 709389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.