شدت گرفتن آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور / آسمان در این مناطق بارانی می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار حاکم است که در کلان‌شهرها و شهرهای صنعتی منجر به افزایش و تداوم آلاینده‌های جوی خواهد شد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار حاکم است که در کلان‌شهرها و شهرهای صنعتی منجر به افزایش و تداوم آلاینده‌های جوی خواهد شد.

وی با بیان اینکه فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷- و ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند، افزود: اواخر وقت سه‌شنبه، با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و کاهش دما رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: از چهارشنبه تا جمعه، در سواحل دریای خزر و روز پنجشنبه علاوه بر مناطق مذکور، در ارتفاعات البرز، شمال غرب و برخی مناطق غرب کشور، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین از بعدازظهر سه‌شنبه تا ظهر روز چهارشنبه، دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف و غبارآلود و هوا آلوده، با بیشینه ۲۰ و کمینه ۱- درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، صاف و غبارآلود، هوا ناسالم برای گروه‌های حساس با بیشینه ۱۰ و کمینه ۱- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 709220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.