فعالیت ۳۶ فرد توان‌خواه در مجموعه شهرداری اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه در مجموعه شهرداری اصفهان ۳۶ فرد توان‌خواه مشغول به فعالیت هستند، گفت: باید تلاش کنیم با تمام کارکنان شهرداری و با وجود تفاوت‌ها بتوانیم هدف والای شهر که یک زندگی خوب توام با آرامش خاطر برای شهروندان است را محقق کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در ویژه برنامه کارکنان کم‌توان و روشن‌دل که در تالار باشگاه شماره دو شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با واژه معلولان مشکل دارم و معتقدم کلید واژه «توان‌خواه» کلمه بهتری است.

وی با بیان اینکه تمام انسان‌ها توانمند هستند، اما توانمندی آن‌ها متفاوت است، افزود: باید ویژگی‌های خود را کشف کنیم، همچنین در مجموعه شهرداری واژه‌ای به نام توانمندی داریم و به این معناست که یک فرد در مسیر اهداف خود تلاش و بر مشکلات غلبه می‌کند، به هدف‌های خود می‌رسد و ارزشی را برای سازمان به وجود می‌آورد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: در مجموعه شهرداری اصفهان ۳۶ فرد توان‌خواه مشغول به‌کار هستند که امیدوارم شاهد توانمندی و عملکرد خوب افراد توان‌خواه باشیم و وظایف خود را با قدرت و قوت انجام دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که با تمام کارکنان شهرداری و با وجود تفاوت‌ها بتوانیم هدف والای شهر که یک زندگی خوب توأم با آرامش خاطر برای شهروندان است را محقق کنیم، ادامه داد: به وجود افراد توان‌خواه در مجموعه شهرداری افتخار می‌کنیم و آرزوی سلامتی برای آن‌ها داریم.

کد خبر 709066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.