افزایش ایمنی جاده‌ها در اولویت طرح‌های عمرانی استان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: افزایش ایمنی جاده‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش تصادفات در اولویت طرح‌های عمرانی استان سمنان است.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان، اظهار کرد: افزایش ایمنی جاده‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش تصادفات در اولویت طرح‌های عمرانی استان سمنان است.

وی با اشاره به جاده میامی - جاجرم، افزود: این جاده به طول ۹۲ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن در حال بهره برداری و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در حال ساخت است که تاکنون ابنیه فنی آن ساخته شده و در حال زیرسازی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در ۲۷ کیلومتر دیگر از جاده میامی-جاجرم لایه اول آسفالت انجام شده است و ۱۳ کیلومتر آن نیز در اولویت بعدی عملیات عمرانی است.

حمیدی تصریح کرد: این پروژه پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است و در صورت تأمین اعتبار طی مدت یک‌سال آینده می‌تواند به بهره برداری برسد، افتتاح این پروژه مسیر میامی به جاجرم را ۳۰ کیلومتر کوتاه‌تر خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)، معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده خراسان شمالی، فرمانده پلیس راه خراسان شمالی، رئیس پلیس راه استان سمنان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان‌های شاهرود و میامی روز گذشته از این محور بازدید میدانی کرده‌اند.

کد خبر 708976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.