کاهش دما و بارش در سواحل شمالی کشور/ آلودگی هوا در روزهای پایانی هفته کاهش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما و بارش باران در استان‌های ساحلی خزر خبر داد و گفت: از روز پنجشنبه با توجه به وزش باد، از میزان آلودگی هوا در کشور کاسته می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: تا روز سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

وی افزود: از اواخر روز سه‌شنبه، در استان‌های ساحلی دریای خزر، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهایی چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر استان‌های ساحلی خزر، در بعضی نقاط شمال غرب، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر کاهش غلظت آلاینده‌های جوی، ادامه داد: از روز پنجشنبه با توجه به وزش باد، از میزان آلودگی هوا در کشور کاسته می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری و غبارآلود و هوا آلوده، با بیشینه ۱۹ و کمینه صفر درجه سانتی‌گراد است و روز دوشنبه، صاف تا کمی ابری و غبارآلود و هوا آلوده با بیشینه ۱۹ و کمینه صفر درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 708907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.