خودروی رنو آرکانا ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

مصرف سوخت ادعا شده برای خودروی رنو آرکانا ۲۰۲۴ به میزان ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو دارای مخزن سوخت ۵۰ لیتری است و با سوخت معمولی بدون سرب 91 RON کار می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی رنو آرکانا ۲۰۲۴ از یک موتور ۱.۳ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با ۱۱۵ کیلووات قدرت و ۲۶۲ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این خودروی دیفرانسیل جلو است و دارای گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه است. شرکت سازنده اعلام کرده است که شتاب این خودرو در عرض ۹.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مصرف سوخت ادعا شده برای خودروی رنو آرکانا ۲۰۲۴ به میزان ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو دارای مخزن سوخت ۵۰ لیتری است و با سوخت معمولی بدون سرب 91 RON کار می‌کند. طول و عرض این خودرو به ترتیب ۴۵۶۸ و ۱۸۲۱ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۵۷۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۷۲۰ میلی‌متر است.

فضای صندوق عقب خودروی رنو آرکانا ۲۰۲۴ معادل ۳۵۳ لیتر است؛ زمانی که صندلی‌های عقب تا می‌شود نیز این ظرفیت تا ۱۲۶۸ لیتر افزایش پیدا می‌کند، خودروی یادشده دارای ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، هشدار رعایت فاصله ایمن، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده‌عقب و کیسه هوای جلو است.

از دیگر ویژگی‌های خودروی رنو آرکانا ۲۰۲۴ می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو LED اتوماتیک، نور بالا اتوماتیک، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، نمایشگر ۷.۰ اینچی، دو پورت USB جلو، دو پورت USB عقب و شارژر گوشی بی‌سیم اشاره کرد؛ این خودرو در رنگ‌های سفید، آبی، مشکی، خاکستری، قرمز و نارنجی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 708898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.