کشف ۴۰۳ فقره انواع سرقت در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۴۰۳ فقره انواع سرقت در اجرای طرح چهار روزه پیشگامان در این استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح در مجموع یک‌هزار و ۳۴۷ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی در حاشیه نمایشگاه دست آوردهای‌های طرح چهار روزه پیشگامان با محوریت پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان لاهیجان با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس در اجرای این طرح، اظهار کرد: طرح پیشگامان با محوریت مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و با به‌کارگیری شش هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس، پلیس‌های افتخاری و گشت رضویون در سطح استان گیلان اجرا شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ۴۰۳ فقره انواع سرقت در سطح استان کشف شد، افزود: سه دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و ۳۱۱۱ سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان، برخورد با سارقان و معضل مواد مخدر را یک مطالبه مردمی دانست و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح چهار روزه، ۴۱ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

ملکی با اشاره به استمرار اینگونه طرح‌ها در گیلان با هدف بالا بردن حس آرامش و امنیت در شهروندان تصریح کرد: در اجرای این طرح در مجموع یک‌هزار و ۳۴۷ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه پلیس بر مقابله و پیشگیری از سرقت عزم جدی دارد، گفت: مردم و مسئولان با انجام هر چه بهتر وظایف محوله و همراهی و همدلی با پلیس می‌توانند فرزندان خادم این کشور را در بالا بردن بیش از پیش کیفیت خدمت‌رسانی یاری کنند.

کد خبر 708821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.