دستگیری ۷۷ متهم و کشف ۸۴ سرقت در طرح پیشگامان اهواز

فرمانده‌ انتظاری شهرستان اهواز گفت: در اجرای طرح پیشگامان اهواز طی چهار روز ۷۷ نفر دستگیر و ۸۴ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری پیشگامان (امنیت انتظامی ۴) مقابله با جرایم سرقت این فرماندهی با بکارگیری و استفاده از کلیه توان و ظرفیت به مدت چهار روز در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس‌های تخصصی و کوپ های تابعه تعداد ۷۷ نفر متهم که از این تعداد ۵۶ نفر سارق سابقه دار هستند، شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: در تحقیقات مأموران، متهمان به انواع جرایم سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی، سرقت به عنف، سرقت مسلحانه، سیم و کابل مخابراتی و موبایل و … در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

وی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح مقابله با سرقت در اهواز، تصریح کرد: از دیگر نتایج حاصله این طرح دستگیری ۱۳ باند سارقان مسلح و همچنین کشف ۳۴ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۱۸ نفر از عاملان تیراندازی در نقاط مختلف شهرستان اهواز بود.

سرهنگ زلقی با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس مأموریت مقابله با جرایم سرقت را به صورت مستمر و ویژه رصد و دنبال خواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه قانون گریزان، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 708798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.